04 September 2006

THINGS ARE GREAT IN GLOCCA MORRA

Fasen vad jag hatar vissa derivat av bloggkulturen. Okej, visst, vi har alla fattat att den är ett hälsosamt komplement till tidskriftsjournalistiken -- en värld där inte alla med tyckanderätt är fet och 40 -- men faktum är bloggens framfart håller på att förstöra det enda som faktiskt var bra med Elitjournalistsverige; folk kunde hantera en penna.
Jag menar OMG vafan, hela jävla tidningskiosken stinker ju av infekterade texter skrivan av medelmåttiga frilandsungar vars enda meriter är ett par veckors prao på Nerikes Allehanda samt två raffiga rader på någon gud så ovärd blogg.
Jag har haft svensklärare som kunde basha pannben med basebollträ om någon lämnade in EPA-alster liknande de jag dagligen TVINGAS konsumera.

Brains all over katedern. Splash! liksom

Skit ska skit ha. Har man inte vett nog att inse att ens analysförmåga luktar galla ska man hålla sig till sin blogg.


**************************

Jag vill vara som alla andra - Blogga och spy intetsägande och ogenomtänkta analyser på alla som har oturen nog att ramla in på min address. Jag vill kränga falska sanningar på bekostnad av er dyrbara tid och krama illusionen av att jag gör något som någon gillar. Jag vill kasta skit på folk som förtjänar det, naken och full klocka tre på natten, och hylla de få saker jag tycker om, kåt och lycklig klockan tre på dagen.
Min blogg kommer förmodligen handla om ALLT. Försök hålla till godo.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home

If you own copyright to a song posted on this site and wish for it to be removed,
please email us at indiemaffian@gmail.com and we will remove it as soon as possible.